Service och Support
Våra service- och supportekniker är högt kvalificerade och har lång erfarenhet i företaget. Vi är måna om att våra service- och supportmedarbetare hela tiden håller sig uppdaterade om den senaste utvecklingen inom området för att kunna utföra sitt jobb på bästa möjliga sätt.
Vi erbjuder standardiserade utvecklings-, support- och underhållsavtal som kan anpassas efter era behov.
Med vår lokala närvaro är hjälpen aldrig långt borta.
Vår expertis – din trygghet
- Erfarna – Global erfarenhet inom läkemedelshantering och medicintekniska lösningar.
- Serviceinriktade – Vi förstår att varje vårdmiljö är unik och erbjuder skräddarsydda lösningar anpassade efter dina behov.
- Kvalitetsdrivna – Vi designar, tillverkar, säljer och supportar våra produkter enligt ISO 13485:2016-standarder för högsta kvalitet och säkerhet.
Servicedesk
För kunder med serviceavtal erbjuder vi vår servicedesk som en enkel kontaktpunkt för att registrera och följa upp förfrågningar om support och servicetjänster. Alla förfrågningar får ett ärendenummer, kategoriseras, prioriteras och tilldelas en ansvarig servicetekniker för respons och uppföljning enligt gällande support- och serviceavtal.
Service
Vårt serviceteam kan övervaka ditt systems prestanda och funktion via fjärranslutning och kommer ofta att kunna lösa support- och servicetjänster direkt, utan att behöva besöka kunden. Om ett platsbesök är nödvändigt kommer en erfaren och utbildad servicetekniker att bedöma förfrågan och svara snabbt och effektivt.
Avtal
Vi erbjuder olika nivåer av service- och supportavtal till våra kunder, anpassade efter varje kunds önskemål, behov och krav avseende tillgänglighet, responstider och förebyggande underhåll. Våra avtal baseras på och anpassas efter nationella standarder som Difi med flera.
Kontakta oss för support
Använd kontaktformuläret nedan för att skicka en förfrågan till supporten.
Service och support
Om du är "superanvändare" och har ett fel eller ett tekniskt problem som du behöver hjälp med, kan du använda kontaktformuläret. För att få bästa möjliga hjälp, ge en så noggrann och detaljerad beskrivning av problemet som möjligt.
OBS! Lägg inte till känsliga personuppgifter i meddelandena du skickar in!